מדיניות החזרות וביטולים

ביטולים

  1. כל הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (“חוק הגנת הצרכן”).
  2. באופן כללי, (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים): רכישה של מוצר ניתנת לביטול מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלתו.
  3. ביטול של עסקה שבוצעה באתר יבוצע ע”י פניה לצוות האתר, באחד מן האמצעים הבאים:
  • כפתור “ביטול הזמנה
  • “בקשה לביטול הזמנה” הממוקמת בתחתית העמוד הראשי
  • חיוג למספר הטלפון המופיע באתר
  • שליחת הודעה אלקטרונית לכתובת המייל ohad2967@gmail.com
  1. ביטול עסקה בעקבות כתובת מחוץ לאזור המשלוחים: במקרה כזה תזכה החברה את הלקוח בכל סכום העסקה מיד לאחר ביטול העסקה וזאת בתנאי כי הלקוח לא שב על ההזמנה יותר מפעם אחת, במידה וישנה יותר מהזמנה אחת ללקוח מחוץ לאזור המשלוחים יישא הלקוח גם בעלויות עמלות האשראי (כ5% מערך העסקה).

 

החזרת מוצרים

  1. מוצרים חדשים

ניתן להחזיר מוצר חדש בתנאי שיוכח כי אכן לא נעשה בו שימוש ואריזתו לא נפגמה עד 14 ימים מיום המשלוח ובזיכוי מלא בערך המוצר בהפחתת עלויות השילוח.

שימו לב: משלוח החזרת מוצר מחויב באותה עלות של משלוח לקבלת מוצר.

  1. מוצרים פגומים
    • מוצר שאינו אופניים יוגדר כפגום במידה ואריזתו נפגמה טרם מסירתו ללקוח והוכח בעת מסירת המשלוח כי האריזה פגומה או לא שלמה
    • מוצר שאינו אופניים יוגדר כפגום במידה ולאחר קבלתו הוכיח הלקוח כי אינו תקין ו/או בעל שריטות ו/או פגמי צבע ו/או פגמים שקרו בתהליך הייצור לרבות תקלות במוצר ו/או בחלקיו, ובתנאי שהלקוח דיווח על כך מיד בעת קבלת המוצר.
    • אופניים יוגדרו כפגומים במידה והגיעו עם תקר (פנצ’ר) ו/או גלגל עקום ו/או כל תקלה אחרת שאינה מוגדרת ככיוונים עדינים
    • כיוונים עדינים הגדרה:

החלקים המוזכרים בסעיף זה יוגדרו ככיוונים עדינים והינם – מערכת הילוכים לא מכוונת ו/או מערכת בלמים לא מכוונת ו/או יישור כידון ו/או חיזוק ברגים לרבות מתיחת כבלים וניפוח אוויר.

  • החזרת מוצר פגום כפי שהוגדר לעיל תתאפשר ללקוח עד 48 שעות מעת מסירת המשלוח ובתנאי שעמד בכל ההגדרות, כמו כן במידה ויבקש הלקוח החלפה יסופק לו מוצר חליפי לפי הגדרת המשלוח שאותו בחר למוצר המקורי ובתיאום טלפוני/ וואטסאפ עם צוות האתר.
  1. החזר כספי:
    • החזרים כספיים בעבור מוצרים שהוחזרו לפי התקנון יתקבלו באופן הבא:

4.1.1.כרטיס אשראי: צוות האתר ישלח זיכוי דרך כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה תוך 14 יום מקבלת המוצרים חזרה למחסני החברה, במקרה זה יבוטלו התשלומים שלא שולמו וההחזר הכספי ללקוח יבוצע על ידי חברת האשראי שלו (בדרך כלל באותו תאריך של חיוב אשראי הלקוח יראה גם הזיכוי, משתנה לפי חברת האשראי של הלקוח), תיעוד בעבור הזיכוי יימסר ללקוח במייל ו/או באפליקציית וואטסאפ

4.1.2 ⁠פיי-פאל: צוות האתר ישלח זיכוי דרך ממשק פיי-פאל תוך 14 יום מקבלת המוצרים חזרה למחסני החברה, תיעוד בעבור הזיכוי ישלח במייל ו/או באפליקציית וואטסאפ.

זיכוי זה מתקבל באופן מיידי דרך הממשק לחשבון פיי-פאל איתו הושלמה העסקה בלבד.

4.1.3 ⁠מזומן: לקוח אשר רכש מוצרים במזומן ומבקש החזר יקבל אותו במזומן בעת החזרת המוצר ו/או בביט ו/או בהעברה בנקאית מיד עם החזרת המוצר.

4.1.4 ביט/ פייבוקס ואפליקציות: לקוח אשר העביר תשלום בעזרת אפליקציות יקבל זיכוי בדרך זהה בה התאפשר לו לשלם בעבור העסקה ולאותו חשבון משתמש בלבד.

צוות האתר יזכה את הלקוח תוך 14 יום מקבלת המוצר חזרה למחסני החברה.